Spanar efter vårtecken...

Jag längtar efter våren...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej AK! Midnattsloppet låter roligt, vore kul att ha något mål med joggandet faktiskt, förutom att man får kondis och mår bra då :D Tack för erbjudandet att hjälpa mig med statistiken :) Det främsta som är jobbigt med det nu är att kursen är konstigt uppbyggd och föreläsaren är ostrukturerad och var inte så förberedd på att ha den här kursen, så han har inte hunnit med att planera kursens upplägg ens. Men när jag har organiserat upp kursen på egen hand så hoppas jag att jag fattar mer. Använde du dig av något statistiskt program när du läste? :) Vi ska lära oss "Minitab" och det verkar lite klurigt, men det löser sig nog också bara man pysslar lite med det :) Hoppas allt är fint med er! Hälsa Martin!

2010-02-11 @ 00:17:59
URL: http://upprymd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0