Pepparkakeland...

Jag tänkte att jag skulle ägna mig åt något seriöst projekt över julen... Efter noga övervägande kom jag fram till att fokus under julen kommer att ligga på att ta kål på myten om att man får ont i magen om man äter för mycket pepparkaksdeg. Under hela min uppväxt har alla vuxna varnat mig allvarligt med stränga ögon och en rynka i pannnan för att fylla min mage med för mycket pepparkaksdeg. Men hur mycket jag än ätit-och tro mig ätit har jag!- så har jag aldrig upplevt något annat än fullkomlig salighet. Så nu är det upp till bevis, jag har laddat...
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är rätt, prove them wrong :)



Gratulationer på namnsdagen från Norrköping!

2009-12-09 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0