Baciller och olycka, upp till kamp!!

Huvudet värker, halsen skaver, öronen bultar och ögonen rinner. Känns som om mitt ansiktes olika invånare tävlar om vem som mår sämst, vilket inte alls är särskilt omtänksamt mot ansiktets ägare, mig! Jag är alltså inte i bästa skick för att tackla min andra vecka på nya jobbet. Inte ens den underbara havsutsikten från mitt nya skrivbord kan få mig i harmoni. En riktigt otursvecka är det här, med inställda bussar i ösregn,  glömda kontokort hemma i byxfickan och halstabletter som är kronan dyrare än skramlet i min ficka. Men nu ska jag ta kål på allt vad förkylning och otur heter för i bakhåll i köket ligger den varm nyponsoppan på lur och i sängen har jag fluffat kuddarna och laddat med en bok. Nu jäklar smäller det!

Kommentarer
Postat av: Martin Klarbäck

Hej sweetie!



Snart är det helg, då kan vi mysa ner oss i vår nya stora fina soffa och äta kanelbullar och dricka rabarbersaft dagarna i ända! :D



Puss

2008-06-18 @ 09:14:08
URL: http://www.klarback.net
Postat av: johanna

åh, krya på dig AK!

2008-06-18 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0